Fotoboken Om Sverige


Nu har äntligen Fotoboken Om Sverige tryckts, som jag har fått äran att medverka i.
Bokens syfte är att visa Sverige ur en annan synvinkel än bara röda stugor med vita knutar, därmed blev 44 st unga fotografer utvalda till att visa sin egen syn på Sverige.
Boken är översatt till 7 olika språk, och kommer delvis att delas ut på vårdcentralen, skolor, ungdomsgårdar mm. För den som är intresserad av att veta mer: http://www.fotobokenomsverige.se


     Min bild som blev utvald till Fotoboken Om Sverige.
    Även denna är en del ur utställningen "Nej Tack!".

Kommentarer
Postat av: Fia

Grattis! Vad kul att bilden kom med .)

2009-02-12 @ 10:40:10
Postat av: emmely

hej linda! vilken fin fotoblogg! vet du om det går att köpa fotoboken om sverige på något sätt? det skulle vara jättekul att ha den!

2009-02-18 @ 22:21:19
URL: http://www.ponysinatra.blogspot.com
Postat av: Linda

Emmely: Hej! Och tack! Jag tror itne det går att köpa den, men den ska snart komma hit till Kalmar så då ska jag informera dig om vart du kan få tag på den.. Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-02-19 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0