"Att vara omkring sig och kring sig"

Med dessa rader inleder jag något som jag aldrig trodde jag skulle göra - blogga.
Jag hade för en liten tid sedan kontakt med Barometerns reporter Peter Lejon, angående framtiden och vart man ska ta vägen med sina kunskaper, och av många kloka ord så är det dessa jag minns.

Tanken med min blogg är främst att jag ska sprida mina bilder och att intresserade ska kunna följa det jag gör. Jag tror även att det kommer ge mig själv motivation till att skapa.
Jag litar till fullo på Peters ord, för visst är det sant:


Det gäller att vara omkring sig och kring sig.

Min favorit får äran att vara första bild här på bloggen. Bilden är tagen ur min fotoutställning
Denna bild är tagen ur min utställning "Nej Tack!" som ställdes ut under sommaren 2007.
Jag tycker väldigt mycket om den så den är en given bild att göra blogg-premiär med!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Aha! Jag visste väl att du skulle falla för detta också :-) Lite pinsamt är det, men rätt bra och kul ändå!

Jag kan i alla fall skylla på att Leia tvingade mig ;-)

Här kommer vi definitivt att titta in då och då, du är ju så väldigt duktig!

kram kram

2009-01-21 @ 19:35:24
Postat av: Lena

Haha! Det är så himla roligt, jag hade velat spela in vårt bloggsnack i Gbg och lägga upp här..

Jag godtar dock inga ursäkter, stackars (Blondin-)Leia ska inte behöva ta ansvar för sina föräldrars bloggbehov :)

Ta hand om er! Kram

2009-01-21 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0