Höst i Malmö

Hösten har kommit till malmö och det är underbart.



Lina Barnö - sambo.


Kommentarer
Postat av: Loviss

Linda jag inspireras varje gång jag går in och kollar på din blogg!



Jo ville uppdatera lite om "julkonserten". Fick tag på kyrkan idag och de skulle be prästen eller/och kantorn ringa mig. Håller tummarna :)

2009-10-09 @ 11:51:12
URL: http://genomlovisasogon.blogg.se/
Postat av: Linda

Detsamma Lovis, vi inspirerar varandra. Fint!



Vad härligt att du fick tag på kyrkan, då hoppas vi på ett bra svar!



Jag spann vidare på min idé om julkonsert också som jag fick i samma stund som du, så nu har jag lagt fram förslaget till IM (biståndsorganisationen, du vet..) och förslaget var fint mottaget! Då skulle vi annordna en julkonsert där antingen inträde eller valfri kollekt, går till IM's arbete. Och du kan förbereda dig på vem jag skulle bjuda in som artist!



Besito

2009-10-09 @ 12:21:24
URL: http://frifoto.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag ser fram emot konserten massamassamassa!

2009-10-10 @ 17:28:33
Postat av: Lov

Åh vad härligt! Jag ställer mer än gärna upp ska du veta, bara det inte krockar med något annat så :) En anledningen till att komma ner och hälsa på också!



Vill nu också veta hur det har gått med dreadsen? Jag tänker på det varje gång jag ser Mariette på TV i idol. Ni kommer att vara aningen lika kan jag tro! MYCKET SNYGGA!!

2009-10-11 @ 11:58:28
URL: http://genomlovisasogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0